Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~FZpablo | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Poszytek adresZielona Góra zarejestrowany11.06.2008 @12:07:21 ostatnio na stronie18.11.2010 @20:38:18

Temu portalowi mowie juz papa
Moje prace publikuje na obiektywni.pl oraz pawelposzytek.pl

Pozdrawiam serdecznie






kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.pawelposzytek.pl
digarty1 komentarze2792 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~birch    12.12.2008 @16:01:08
To już dużo wiesz ...
~izucha    12.12.2008 @16:01:07
pięknego...oj pięknego...szkoda że musiałam się przeprowadzać... naszczęście jestem tu (w zg) praktycznie codzień...szkoła, znajomi. Wiadomo
_______
"Nikt na świecie nie znosi bezprawia ...
każdy swoje prawo ustanawia. "
~izucha    12.12.2008 @15:56:29
nawet nie zauważyłam, że pan równiez z Zielonej Góry...

witam
_______
"Nikt na świecie nie znosi bezprawia ...
każdy swoje prawo ustanawia. "
~izucha    12.12.2008 @15:53:46
hehe
_______
"Nikt na świecie nie znosi bezprawia ...
każdy swoje prawo ustanawia. "
~marianzzz1    09.12.2008 @17:03:48
Świetna galeria-pozdrawiam
~likearebel    07.12.2008 @22:12:36
tak, tak... Jelenia i powiem więcej - Garnizon nawet
~FridaM    06.12.2008 @09:55:15
urzekająca galeria, pozwolę sobie poobserwować...Pozdrawiam
~bonia    05.12.2008 @16:11:04
śliczny profil aż mi poprawił humorek
Będę tu od czasu do czasu zaglądać
Pozdrawiam
~malgos38    04.12.2008 @18:27:50
Witam gorąco i bardzo miło zobaczyć ponownie, fajnie chyba od czasu do czasu wrócić na stare śmiecie
_______
"Fotografując, staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył" - Robert Bresson

~morethanart    01.12.2008 @23:26:44
bardzo fajna galeria... Miło się ogląda
pozdrawiam i zapraszam do siebie
_______
To co czynimy za życia pozostanie po nas na wieczność
~tward    03.11.2008 @19:40:28
Bo to jest miejsce na handre-żeby się dowartościować-good loock
~monia78    31.10.2008 @11:06:05
dzięki to chyba zasługa wieku

w podstawówce się nasłuchałam...
_______
"Dwie rzeczy nie mają granic:wszechświat i ludzka głupota"A. Einstein
~beforeyou    28.10.2008 @15:14:13
gdzie bywasz na plenerkach?
~ewab    25.10.2008 @19:34:23
Nie dziw sie..blondynka jestem Dopiero co nauczylam sie robic lustrzanka, a ile jeszcze nie umiem....?
~ewab    25.10.2008 @19:29:43
To do razu rzuca sie w oczy... Nigdy nie probowalam Raw-u, ale chyba pora i na mnie... Dziekuje i pozdrawiam
~ewab    25.10.2008 @19:29:43
To do razu rzuca sie w oczy... Nigdy nie probowalam Raw-u, ale chyba pora i na mnie... Dziekuje i pozdrawiam
~novikaplotka    25.10.2008 @18:02:00
dziękuje
~candid    25.10.2008 @16:16:08
Dzieki za odwiedziny i informacje o jeziorku Mysle ze przy najbliższej okazji odwiedze to miejsce pozdrawiam!
~malutki    25.10.2008 @14:19:08
No jak ja bylem z kumplem na tych zdjeciach to bylo -1 z reszta widac po szronie ze byl mroz :D
~polsmart    25.10.2008 @10:14:31
Bardzo podobają mi się Twoje fotki. Pozdrawiam i wrzucam do obserwacji
_______
„Kto chce jednym spojrzeniem ująć wiele równocześnie przedmiotów, ten żadnego z nich nie widzi wyraźnie.”
~amat91orka    22.10.2008 @10:08:16
O.K dzięki
_______
--> Ut ameris, amabilis esto <--
!jawa4    22.10.2008 @05:13:50
Nie robie HDR-ow..... Pozdrawiam.
~candid    22.10.2008 @00:56:41
dzięki wielkie!
~102    21.10.2008 @23:00:11
dzięki za komentarz, (nie wiem gdzie Kasia patrzy nie ustawiałem jej zdjęcie z zaskoczenia )
~amat91orka    21.10.2008 @22:58:50
No mam Photoshopa ale wlasciwie co mialabym w nim z tych zdjeciem zrobic? nałozyc jakas warstwe ?;>
_______
--> Ut ameris, amabilis esto <--
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt